Na het voorgaande bericht hebben we inmiddels al aanmeldingen van 5 teams voor het mixtoernooi op 8 juni. Dat is natuurlijk hartstikke mooi, en meer aanmeldingen zijn uiteraard nog welkom! Bij deze wat informatie over de knallende seizoensafsluiting op 8 juni aanstaande.

Uiteraard zijn wij weer enorm blij en trots om te zien dat onze eerste selectie ook dit jaar weer strijd voor de nacompetitie. De heren hebben hun lot in eigen hand en we hopen dan ook van harte dat wij over twee weken met klamme handjes naast het veld onze mannen naar de overwinning kunnen juichen. Ware het niet dat de laatste ronde van de eventuele nacompetitie tevens op 8 juni wordt gespeeld op neutraal terrein. Graag horen wij dan ook van de teams die zich nog gaan opgeven en die zich reeds hebben opgegeven of zij ongeacht deze spannende finale van de nacompetitie willen deelnemen aan het mixtoernooi. Dit horen wij graag uiterlijk op 2 juni, nadat er duidelijkheid is over het lot van onze heren.

Ongeacht of het mixtoernooi doorgaat willen we wel iedereen uitnodigen voor fijne afsluitende avond! Te beginnen met de BBQ, die dan wel na de laatste ronde nacompetitie, dan wel aansluitend aan het mixtoernooi zal plaatsvinden. Kosten voor de BBQ zijn 10,- P.P., en voor leden van SV Tricolore zijn de kosten 5,- P.P.. Een mooie korting dus voor SV Tricolore leden! Wil je lid worden van SV Tricolore dan kan dat ter plaatse op diezelfde 8 juni – aanmeldformulier

Lidmaatschapskosten hiervoor zijn als volgt:

Nieuw lid boven de 18: 20,- per jaar

Nieuw lid onder de 18: 12,- per jaar

Partnerlidmaatschap: 32,- per jaar

Kinderen van leden: 10,- per jaar

7×7, BBQ en knalfuif[3169]

Opgeven voor het mixtoernooi bij: Koen Godeke, Larissa Godeke of Lara Flier.

In de kantine komen vanaf 20 mei enkele aanmeldformulieren voor de BBQ te liggen!! Hier hoef je enkel je naam op te schrijven, betaling mag contant op 8 juni!