Na 35 jaar wekelijks op de Bruchterveldse velden en in de omstreken hun kunsten te hebben vertoond, wordt op vrijdagavond 2 juni een afscheidswedstrijd georganiseerd voor Alwin Huisjes en Jan Mark Altena.

Een jaar verschil maakte dat beide heren in de jeugd om het jaar bij elkaar in hetzelfde team zaten.

Jan Mark heeft z’n hele seniorencarrière in het 3e (nu 4e) gespeeld. Gekomen als bleu jongetje en geworden tot bezielende aanvoerder en coach van de tricolores.

Alwin speelde hoofdzakelijk in het 2e, heeft een paar mooie jaren in het 1e gespeeld en stapte over naar het 3e/4e. De witte Gebreselassie kwam je als linksback altijd 2 keer óf 3 keer tegen.

We zijn een mooi gelegenheidsteam aan het ronselen met een combinatie van de oude A’s, het huidige 4e en het oude 2e en 3e.
Worden de oude kunsten weer vertoond of wordt het comedy capers?

Komt dat zien, komt dat zien om hierachter te komen!

Vrijdagavond 2 juni om
19:30 start de wedstrijd
(Uiteraard op een strak gemaaid hoofdveld)

De kantine is tijdens en na de wedstrijd geopend.
Laten we er op proosten!