Afgelopen zaterdag de eerste competitiewedstrijd voor O-19, thuis tegen ON Almelo, om 12: 00 was de aftrap onder leiding van scheidsrechter Marcel Rolfes.

Dat het vandaag lastig zou worden voor beide teams was in de ochtend al duidelijk een straffe wind maakte voetballen soms onmogelijk, wat dit betreft zou harde wind een betere reden zijn om een wedstrijd af te lasten dan een flinke regenbui.

De vaak gehoorde opmerking ”doar hept ze allebeide last van” is snel gemaakt maar kunnen we niks mee…!

Onder-19 had vandaag te maken met wat blessures en moest noodgedwongen wat niet fitte spelers opstellen, Max moest nog even opgetrommeld worden om de wedstrijd met 11 spelers te voltooien.

Ik kan er een lang verhaal van maken maar we speelden vandaag niet te best, last van de wind, tegenstander, bal en soms onszelf, simpele ballen mislukten, aannames matig en tja en dat is de basis van samenspel anders kom je niet ver, laat staan aan dat je aan voetballen toekomt…., dat we de wedstrijd met 2-3 verloren lag meer aan ons eigen falen dan aan de tegenstander, best wel een aardig ploegje hoor, maar wij kunnen heeeel veeeel beter en dat komt ook wel.

Deze week lekker trainen, zorgen dat we fit raken en de volgende wedstrijd gewoon weer van voren af aan beginnen..!!