Bruchterveld O-19 klaart de klus in 45 min.

Voor O-19 stond de uitwedstrijd tegen Daarlerveen O-19 op het programma, aftrappen om 12:30 uur op het veld waar het eerste de week ervoor had gespeeld. Daarlerveen 1 was vrij dus een aantal bekende gezichten….

Het feit dat Daarlerveen onderaan stond was de eerste minuten niet te zien, veel strijd en harde fysieke “energie” werd er in de duels gegooid, maar de Tricolore’s bleven heel goed overeind, er werd de eerste helft prima gespeeld, we lieten de bal goed rond gaan en kwamen tot kansen, ja beter nog tot doelpunten, na een paar fraai uitgespeelde aanvallen prachtige goals.

Het middenveld en de aanval van de Wit –Roden speelden aardig ( zaal) voetbal maar de defensie van Daarlerveen leek soms wel een geitenkaas zou Johan C. gezegd hebben, zij gaven ons de kans in de eerste helft al wel met 0-6 voor te staan, maar we maakten er uiteindelijk 4, maar goed een duidelijk verschil in kwaliteit konden we al wel vaststellen na 45 minuten, zo kan je maar weer zien dat voetbal gespeeld moet worden met voetballers….. goede voetballers winnen het uiteindelijk altijd van sterke voetballers, en zo hoort het ook.

Komen we nu aan bij de tweede helft, hoogtepunt was dat het zonnetje er lekker doorkwam, het was heerlijk toeven langs de zijlijn, picknickmandje mee, broodje d’r bij….pffff dah was helemaal niks keerls, sloapverwekk”nd……Pump up de 90-ties al in de kop…? Wat een gezapige tweede bedrijf, dat moet anders mannen…….!!!!

Dat de tweede helft uiteindelijk wat grimmiger werd is jammer en zeker geen reclame voor het jeugdvoetbal, laat ik het daarbij maar laten.

Volgende week zaterdag thuis tegen SVZW om 12:00 uur alle mogelijkheden om er  90 minuten… lang een wedstrijd van te maken, O-19 is nog steeds koploper maar de ranglijst is dusdanig ongelijk, ploegen met 6 wedstrijden, aantal met 3 dat dit niet helemaal de juiste afspiegeling is momenteel, maar de Tricolore’s nog alle kansen om hoog te eindigen dit jaar.