Onder 19 op stoom tegen sv Almelo

Afgelopen zaterdag wedstrijdnummer 3 van dit voorjaar  in de 2e klasse voor de Tricolore’s, een thuiswedstrijd tegen sv Almelo.

Onder leiding van de prima scheidsrechter Stegeman werd er om 12:00 uur afgetrapt op veld1, dat er overigens beroerd bij ligt, het veld is erg hobbelig de bal stuiterde alle kanten op, wellicht zal de gemeente er goed aan doen is wat vaker het veld te rollen…..

Sv Almelo voor ons een onbekende tegenstander, de eerste wedstrijd hadden ze met 8-1 verloren van TVC”28, maar van onderschatting aan Bruchterveldzijde was geen enkele sprake, eerst maar eens laten zien wat er vandaag op de mat gelegd kon worden.

Direct vanaf het begin lieten enkele Almeloërs  zien over prima techniek te beschikken, de wedstrijd ging dan ook op en neer, maar gaande weg de wedstrijd kwamen de Bruchtervelders steeds beter in hun spel en combineerden, ondanks het matige veld en de harde wind,  er lekker op los, we drukten de tegenstander terug op eigen helft en maakten duidelijk dat de punten op de Noppenweide zouden blijven, met de rust een voorsprong van 3-0, mooie doelpunten afgewisseld met wat cadeautjes van Almelo-zijde.

Direct na de thee kwam Almelo goed op gang maar wij maakten gelijk aan deze illusies een einde door de 4-0 te maken, daarna was de wedstrijd geen wedstrijd meer, de Almeloërs gaven het op en Bruchterveld kon uiteindelijk uitlopen naar een 13-1…… overwinning, de laatste paar doelpunten gingen wel heel erg makkelijk.

Resultaat is nummer 3 op de ranglijst met nog alle opties op tafel.

Volgende week een uitwedstrijd tegen JCLE O-19-1, om 14.30 aftrappen op Sportpark de Kei in Lutten.