Zaterdag om 14:30 mochten we weer voetballen na een lastige en zware week. Op het programma stond Lutten, die we op ons mooie sportpark mochten verwelkomen. Het was in ieder prachtig voetbalweer. In de beginfase was  het voor beide teams zoeken naar een juist ritme. Lutten kreeg een aantal kansen door onze eigen slordigheden. Daarna begonnen wij beter te spelen, ook al was het nog steeds een beetje rommelig. Toch hadden wij ook een aantal grote kansen, voornamelijk door cornerballen. Guus gaf een aantal goede voorzetten waarop Jonne goed inkopte, met ook een hele goede redding  van de keeper van Lutten.
Na rust keerde het tij en was het eigenlijk eenrichtingsverkeer. Acht minuten na rust kregen we een vrije trap. Guus schopte de bal in de kruising. Helaas tikte de keeper de bal net uit het doel. In de 58e minuut was daar eindelijk het moment waarop we al een tijdje aasden. Robbert geeft de bal aan Guus en hij krulde de bal over de keeper heen. 1-0! Twee minuten later was het weer raak. Guus speelde de bal naar Jarno. Jarno draaide heel goed naar binnen en ging op snelheid richting het doel. De keeper kwam iets uit en Jarno schoot de bal in de hoek. 2-0! Daarna kreeg Lutten nog twee kansen. Een lange afstandsschot werd goed gestopt door Koen. Een paar minuten later kreeg Lutten een vrije trap en die ging naast. Tien minuten voor tijd kregen wij zelf ook nog een hele grote kans. Fons kreeg de bal en gaf een voorzet aan Rene. Hij kon de 3-0 maken, maar schoot helaas over.
Al met al een terechte overwinning. We zijn de afspraken goed nagekomen en hebben geleerd van de fouten van de vorige wedstrijd. Na de wedstrijd genoten we van een welverdiend biertje!