Vanavond heeft vv Bruchterveld trainer Jaap Nieuwhof uitgezwaaid, Jaap was jarenlang trainer van de A, B en C-junioren bij onze club, natuurlijk kon dit niet ongemerkt voorbij gaan. Ook Simon Benjamins nam als leider afscheid van het team, Simon  bedankt namens het team…!

De huidige B speelde een wedstrijd tegen een verzameling oud spelers die onder Jaap hadden getraind, Wouter Huisjes had maar één appje nodig om een team samen te stellen. In een leuk potje werd het uiteindelijk 6-2 voor de oudgedienden maar dit was slechts bijzaak.

Aanvoerder Daan gaf, naast de bloemen, nog een diner bon aan Jaap en Betsy.

IMG_0398

Beste Jaap,…. de vv Bruchterveld wil jou bedanken voor je jarenlange inzet en toewijding en wensen jou heel veel succes bij Marienberg A1, en we komen elkaar ongetwijfeld weer tegen….!!