Gemeentecup JO8 in Bruchterveld

Gisteren werd onder ideale weersomstandigheden de gemeentecup voor JO8 georganiseerd op de Noppenweide in Bruchterveld.

Met 10 teams werd in 2 poules gestreden om de overwinning, er moest door de organisatie op het allerlaatste moment nog wijziging in het schema worden doorgevoerd maar de toernooidirectie bleef cool en de teams konden om 9.30 uur aftrappen. Bruchterveld JO8 kwam hierdoor in de sterke poule terecht maar bleven keurig overeind, talentvol groepje.

Prachtige wedstrijden, mooie acties, schitterende goals, het kon niet op, vele ouders, opa’s en oma’s zorgden voor een sportieve en goede sfeer langs de zijlijn, zo hoort het…!!!

De winst in de poule A ging naar JVC Dedemsvaart en HHC op plek 2, de winst in poule B ging naar Avereest / Balkbrug en op plek 2 DKB.

Jorn en Julian hartelijk dank voor jullie inzet, alle wedstrijden goed gefloten, top..! Ook het kantinepersoneel dank wederom.Wim bedankt voor de foto’s.

Ook veel complimenten over ons sportpark, organisatie en gratis ranja voor de kinderen, “wat hebt jullie het hier goed veur mekare, prachtig sportpark mooie kantine…top”

Groet namens organisatie Sander en Bert