Aanleg sproei-installatie

Het sproeien van het hoofdveld was altijd een zware en arbeidsintensieve klus. Bij een aantal buurtvereniging hadden we daar al eens een mooie oplossing voor gezien in de vorm van een pop-up sproeisysteem. In het veld zijn 20 sproeiers geplaatst die vanzelf naar boven komen wanneer wij willen als er gesproeid moet worden.

Dit systeem is tot stand gekomen door een bijdrage van de gemeente Hardenberg en door sponsoring van Wijha, Brunink en loonbedrijf Veltink.

Dank voor jullie bijdrage hierin.

De aanleg van het systeem hebben wij geheel in eigen beheer gedaan. Een groep vrijwilligers is overdag, maar ook s ‘avonds bezig geweest om het systeem aan te sluiten. Dat was een hele klus maar dankzij deze mensen is het gelukt en hebben we hier enorm veel kosten mee kunnen besparen.

Iedereen die hieraan heeft meegewerkt: Enorm bedankt!!

Zie hieronder de foto’s