Hallo allemaal,

In navolging van vele clubs hebben wij als bestuur besloten om via onze site mee te doen aan Sponsorkliks.

Via Sponsorkliks is het mogelijk om via online aankopen, bij verschillende grote webwinkels, een klein percentage van het aankoop bedrag te laten sponsoren aan v.v. Bruchterveld.

Het werkt als volgt:

Op onze website (www.vvbruchterveld.nl) staat een banner van SponsorKliks. Door op deze banner te klikken verschijnt een overzicht van tientallen webwinkels, waaronder Bol.com, Coolblue en Zalando. Elke aankoop bij een van deze bedrijven levert onze club een bijdrage op terwijl u zelf dezelfde prijs betaalt, het kost U dus niets extra.

Doe hetzelfde als u uit eten gaat of een pizza wilt laten bezorgen. Via www.vvbruchterveld.nl kunt u terecht bij 4.500 restaurants waarbij elke bestelling of reservering geld oplevert.

Zo is sponsoren niet alleen heel gemakkelijk maar nog lekker ook!

Dus als jij of iemand anders uit je familie iets online besteld – vergeet dan niet om dit via www.vvbruchterveld.nl te doen! Van elke bestelling, bij een aangesloten online winkel, zal een percentage naar onze club gaan.

Goed om te weten is dat alle aankopen anoniem zijn – niemand kan zien welke aankopen je doet!

Wij als bestuur denken dat dit een geweldig initiatief is en hopelijk kunnen we onze clubkas hiermee te spekken.

Mochten er vragen cq opmerkingen zijn neem dan contact op met iemand van het bestuur.

Groeten

Het bestuur.