Bruchterveld 1 – HHC 8, 7-4 (1-3)

Maandag 29 Augustus 2022
Sporthal de Slag te Hardenberg
Scheidsrechter: Dhr. B. Geertman

Spelers: Wouter Huisjes (doel),  Henri Eggengoor, Arno Godeke, Jarno Otter, Gerjon Otten, Bas Waterink, Martin Otter (A) en Koen Otten

Scoreverloop: 11e minuut 0-1, 13e minuut 1-1 (Bas), 14e minuut 1-2, 25eminuut 1-3, 27e minuut 2-3 (Henri), 43e minuut 3-3 (Koen), 44eminuut 3-4 (Koen), 46e minuut 4-4, 47e minuut 5-4 (Koen), 48eminuut 6-4 (Koen), 49e minuut 5-4 (Martin)

Na een welverdiende zomerstop mochten we eindelijk weer aantreden voor een zaalvoetbalpotje! Te beginnen met een bekerwedstrijd tegen de oranjehemden en dit was zowaar een HHC-team waar we nog niet eerder tegen gespeeld hadden. We moesten even warmdraaien, maar kwamen gedurende de wedstrijd steeds beter in ons spel en deden weer het nodige ritme op. Een vermakelijke wedstrijd waarin we uiteindelijk de verdiende winnaar waren.

Dit seizoen belooft weer een mooi zaalvoetbalseizoen te worden en we spelen dit jaar in een mooie regionale 3e klasse met 13 teams. Al met al dus 24 wedstrijden speel- en kijkplezier en u bent als supporter natuurlijk van harte welkom! Thuis (in de Slag) spelen we onze wedstrijden grotendeels op de maandagavond!

Tot ziens!