Prima debuut Bruchterveld JO-9 tegen Gramsbergen

Om 9.55 uur stonden de spelers te trappelen om te beginnen, na alle corona perikelen kon er eindelijk weer eens eenwedstrijdje gepeeld worden op ons mooie Sportpark de Noppenweide. Onder grote belangstelling kon de overigens prima fluitende scheidsrechter om exact 10.00 uur het startsein geven.

Tegenstander was het altijd gevaarlijke Gramsbergen, vooraf was al duidelijk dat de apen wat meer bruine boterhammen en spek hadden gegeten dan de ranke Bruchtervelders, de wedstrijd ging de eerste twee minuten gelijk op, Gramsbergen had iets de overhand maar Bruchterveld loerde een aantal keren op de counter.

Bruchterveld liet zien dat er veel talent in de groep zit, fysiek misschien nog niet opgewassen tegen  grotere tegenstanders maar dat komt zeker nog, talent is immers een gave groeien giet van selluf…..!

Eén van de vaders zou de stand bijhouden, maar raakte het briefje kwijt, hij had meer oog voor de  aanwezige moeders dan zich houden aan deze ene simpele taak…….jammer want nou kan ik u niet de einduitslag vermelden.

Hoogtepunt van de morgen was die ene prachtige goal aan Bruchterveld kant, messcherpe aanval via goede combinaties met een droge schuiver onder in de hoek, heerlijk…. deze werd gevierd zoals het hoort, armen in de lucht en juichen…!

Na 2x 20minuten was het afgelopen, de penalty’s gingen er volgens mij allemaal in.

Deze week weer lekker trainen jongens en volgende week uit tegen DVC Dedemsvaart om 8.30, dus vrijdagavond op tijd naar bed.