Zaterdag spelen de Tricolores hun thuiswedstrijd tegen Wijthmen, de nummer 6 van de 4e klasse, 14:30 uur aftrappen op ons mooie Sportpark de Noppenweide onder leiding van scheidsrechter G. Maathuis. Van harte welkom spelers, begeleiding en supporters uit Wijthmen.

Onze gasten hebben na 18 wedstrijden een puntje minder dan Bruchterveld, de ploeg van trainer Matuankotta wil ook graag aanspraak maken op de plekken die misschien nog wat opleveren aan het eind van het seizoen. De Wietemurs verloren vorige week bij de runner-up DKB met 2-0, vandaag wil men, hoe dan ook, een ander resultaat, men zal ook gesterkt zijn door de thuiswedstrijd die men toen verdiend met 2-1 won.

Voor de Bruchtervelders was het vorige week balen…., waar men dacht de wedstrijd in de pocket te hebben was de late 3-3 een domper, in de tweede helft was de beruchte tweede bal constant voor Daarlerveen en dan kom je zelf niet meer aan het voetballen, zal vandaag anders moeten.

De conclusie is wel dat wij thuis horen in die top van de 4e klasse, geen twijfel, met soms wat meer geluk en geloof in ons eigen kunnen zijn we prima in staat een goede pot op de mat te leggen, geen aarzeling moet er zijn bij welke stand dan ook op het scorebord…!

“Om te beginnen is er maar één bal en die moet je dus hebben, maar waar het dus in wezen om gaat, is: wat doe je met die bal?”

De ploeg van trainer Keuken zal tegen Wijthmen willen laten zien waar het toe in staat is, en gaat voor de volle mep, daar zullen die Rood – Witten vandaag, of ze willen of niet, aan moeten meewerken.

Wij wensen u een mooie en sportieve wedstrijd.

Succes Bruchterveld…!!