Ja, u hoort het goed, het zaalteam is afgedroogd door Almelo, Almelo Futsal Combinatie 10 welteverstaan. Volgens de geleerden is dit al jaren niet meer voorgekomen. Maar goed… laten we vooraan beginnen.

Spelers van deze avond: Bernard, Arno, Martin, Jarno, Gerjon, Henri, Gert en Tim.

Woensdagavond 15 januari stond de wedstrijd tussen Bruchterveld Zaal 1 en Almelo Zaal 10 op de planning. De wedstrijd werd om 21:30 gespeeld in de Slag. De uitwedstrijd tegen Almelo werd redelijk eenvoudig gewonnen en onze vorige wedstrijd tegen koploper Dedemsvaart werd er erg goed gespeeld met uiteindelijk een 2-2 als eindstand.

U hoort het al, we begonnen vol vertrouwen aan de wedstrijd. Het vertrouwen uitte zich echter in gemakzucht. Vanaf begin af aan ging er veel fout, korte passjes kwamen niet aan en na 3 minuten was het Almelo al die de bal in het doel frommelde. De rest van de 1e helft konden de tricolores ook geen vuist maken, op wat afstand schoten na. Net voor rust was het wel Almelo die uit de counter de 0-2 maakt. In de rust proberen we elkaar nog op te peppen er vol voor te gaan. Maar daar bleef het ook bij. Almelo liep al snel uit naar 0-4. Wel is het Gert nog die wat terug doet en de 1-4 maakt. Even daarna is het Almelo ook alweer die de 1-5 maakt via een handsbal. Zeer sportief geeft de speler van Almelo dit ook aan, echter was de scheidsrechter nog steeds van mening dat het een rechtmatig doelpunt is. Nou ja, de wedstrijd was toch al gespeeld en in de laatste 5 minuten zet Almelo ook nog de 1-6 op het scorebord, wat tevens de eindstand is.