A.s. zaterdag 30 mei is er weer de jaarlijkse klussendag voor ALLE senioren (dames en heren), ouders en fans.

Dé mogelijkheid voor spelers, trainers, leiders en supporters om er samen voor te zorgen dat ons sportpark er weer piekfijn bij komt te liggen!

We beseffen dat nacompetieverplichtingen (voor het eerste elftal) ook op deze dag valt, maar daarom is het ook alleen ’s morgens. Andere zaterdagen passen nog minder goed.

Inloop met koffie/thee vanaf 08:00 uur.
We beginnen om 08:30 uur en en stoppen om 12:00 uur.

Dat geeft iedereen de mogelijkheid om tijdig in Goor te zijn voor de nacompetitiewedstrijd  GFC – Bruchterveld 1 te zijn. Aanvang 14:30 uur.

We hopen op een grote opkomst, zowel ’s morgens als ’s middags!

De organisatie:
Hilbert, Enk, Wim, Henk.