Bruchterveld 1 – HHC 2
Scheidsrechter: F. Geerdink
Muziek: Martin Otter

Technische staf: Bernard, Wim, Klaas
Spelers: Wouter, Arno, Jarno O, Koen, Gerjon, Wouter, Tim, Martin en Henri.

Scoreverloop: 8e minuut 0-1, 24e minuut 0-2, 31e minuut 1-2 en laatste minuut 1-3.

Op woensdagavond stond er weer een wedstrijd tegen de koploper op het programma. Deze keer was het HHC 2 met in de gelederen de broers Dijk met Rutger, Niek, Anne, Wilmer en gastspeler Koen en onbekende Johan Alberts. In de uitwedstrijd op 23 februari 2021 was de uitslag 3-3 waarbij wij in de rust met 3-0 voorstonden. Maar achteraf waren beide ploegen tevreden met een punt. In begin van de wedstrijd nam HHC direct het initiatief. Het leverde HHC een paar kleine kansen op en wij konden niet meer doen dan verdedigen. In de 8e minuut komen wij met 1-0 achter door een snel uitgespeelde aanval. Halverwege de eerste helft krijgen we door een snelle omschakeling via Henri en Koen een grote kans die helaas in het zijnet verdwijnt. Net voor de rust moeten we helaas voor de tweede keer vissen. Het doelpunt wordt ingeleid door een slordige opbouw van achteruit. Hiervoor waren veel aanvallen onschadelijk gemaakt door onze verdedigers en onze doelman. In de rust zijn we blij dat het nog maar 2-0 staat en hebben gelukkig nog kans om aansluiting te houden. In de tweede helft twijfels HHC om druk te houden of toch in te zakken. Hierdoor komen wij een aantal dicht bij het doel wat in de 31 minuut een aansluitingstreffer oplevert door goed doorzetten van Jarno. De wedstrijd gaat vervolgens op en neer waarbij HHC het initiatief behoudt. Halverwege de tweede helft wordt een HHC speler binnen de cirkel onderste boven gelopen volgens de scheidsrechter waardoor HHC mag aanleggen van stip. De buitenkans wordt door HHC niet benut maar door onze doelman uit het doel gehouden. In de laatste minuten van de wedstrijd kiest HHC ervoor om in te zakken en vanuit de omschakeling te reageren. Het geeft ons het gevoel dat er nog een gelijkmaker in zit. Maar helaas mocht het deze avond niet zo zijn. In de laatste minuut krijgen we de 3-1 tegen. De komende week staan er zelfs twee wedstrijden op het programma. Aanstaande maandag spelen we om 22.00 uur in de Binder tegen Gramsbergen 3 en woensdag spelen we 19.00 uur in de Mollincksslag tegen Bergentheim 1.