Bruchterveld 1 – HHC 4 3 – 3 ( 1- 2)
woensdag 26 februari 20.30 uur
sporthal De Slag Hardenberg
Scheidsr: Wim van Dam uit Dalfsen
Aantal toeschouwers: 19 (waaronder 6 Bruchtervelders)

Spelers: Bernard Geertman (doel), Arno Godeke, Gerjo Otten, Martin Otter(A), Tim van der Veen, Bas Waterink en Henri Eggengoor.
Coach: Wim Otten en Gerwin Stegeman

Scoreverloop: 2 min HHC 0-1, 5e min Henri 1-1, 22e min HHC 1-2, 29e min HHC 1-3, 30e min Bas 2-3 en 35e min Bas 3-3.

Vorige week woensdag werd de strijd in de middenmoot gestreden tussen Bruchterveld en HHC 4. De uitwedstrijd eindigde in een 2-2 gelijkspel. Gert en Jarno waren licht geblesseerd en keken toe vanaf de tribune. Het duel begon ruim 10 minuten later dan gepland omdat een van onze spelers de tas met het tenue thuis in Kloetendonk had laten liggen. Vorige jaar ging onze spelerstas onder begeleiding van dezelfde speler nog op avontuur door de provincie Drenthe met als eindbestemming Emmen. In een spannende wedstrijd opende HHC de score waarna Henri de stand gelijk trok. HHC had het betere van het spel wat resulteerde in een 1-2 voorsprong bij wisseling van speelhelft. De oranjehemden kregen na de 1-3 nog een enorme kans om de wedstrijd te beslissen, een vloeiende aanval werd wat nonchalant tegen de paal gewerkt. Hier kwamen we dus goed weg want in de tegenaanval wist oproepspeler Bas Waterink de aansluitingstreffer te scoren en even later bezorgde Bas ook nog de gelijkmaker 3-3. Door sterk verdedigingswerk van onze kant wisten de jonkies van HHC niet meer te scoren en zo waren wij het meest gelukkigste met de 3-3 eindstand. Het is ons zevende gelijkspel dit seizoen (1-1, 2-2, 2-2, 2-2, 3-3, 4-4 en 5-5). Eerst volgende wedstrijd woensdag 11 maart om 19.00 uur in Bergentheim.