Vandaag de wedstrijd in en tegen Mariënberg aftrappen om 12:30 op veld 1.

Ik kan in dit verslag lang uitweiden over hoe het beter kan of moet wat er allemaal fout ging… maar dat levert niks op, we kunnen wel spreken van een off-day aan Bruchterveld kant. Misschien wat onderschatting…? Niet scherp genoeg wat te weinig WOTW ( wil om te winnen…), te laat gemaakt op de vrijdagavond…. zeg het maar, we zaten met zijn allen vanaf begin niet goed in de wedstrijd.

Na 2-0 achter komen we nog terug in de wedstrijd met de 2-2, Mariënberg geeft ons de kans om ons te herpakken, net voor rust toch nog de 3-2 om de oortjes, na de thee direct de genadeklap 4-2 en we lopen achter de feiten aan de 2e helft komen nog op 4-3 maar te laat, jammer…! Zeker ook als je kijkt naar de andere uitslagen in onze competitie, gemiste kans…!

Vanaf deze plek mag ik altijd graag Johan Cruijff citeren dus bij deze een aantal van zijn legendarische uitspraken, gewoon even lezen op je in laten werken en woensdagavond om 20:00 uur tegen ASV Adorp dé gelegenheid om e.e.a. recht te zetten.

“Voetbal speel je met het hoofd, want de bal is vlugger dan de benen.”

“”De basis van het spel is om de bal zo snel mogelijk onder controle te krijgen, zodat je meer tijd hebt om te kijken.”

“Er moet op elke plaats in het veld verdedigd worden dat kost het minste energie want dan moet je niet helemaal terug lopen om een doelpunt te maken.”

“Je wordt beter door slechter te worden.”