Zaterdag 30 juni jl was er de jaarlijkse klussendag!

Er waren vooraf meerdere oproepen geplaatst om hierbij aanwezig te zijn.  Er waren slechts een twintigtal afmeldingen (werk, vakantie, etc, dat lijkt een goede reden niet te komen).

Helaas lieten veel leden verstek gaan zonder ook maar een berichtje te sturen. Blijkbaar is het allemaal niet zo belangrijk dat het sportpark en tiptop bij ligt of is het vanzelfsprekend dat “anderen” de klussen wel opknappen!
Iedereen is druk en iedereen kan wel iets anders verzinnen dan een paar uur te gaan boenen of soppen, maar als één keer per jaar al te veel is! Terwijl de club er altijd voor de leden is, het hele jaar door!

De mensen om mij heen zeggen dat ik me er niet aan moet storen, want “zo is het nu eenmaal”.

Nou, sorry, maar ik erger me er blauw aan!
Ga straks als team maar eens bij elkaar zitten en vraag wie er wel en wie er niet zijn geweest zonder opgave van reden.
Ik denk (of hoop) dat er achter menig oor gekrabt gaat worden…

Des te groter is de bewondering voor de ca. 30 leden die er wel waren! En op donderdagavond al de groep (5 man) die de reclameborden heeft schoongespoten.  Samen hebben we weer veel klussen kunnen klaren.
Dankzij jullie is alles weer piccolbello.  Petje af!  Wat mij betreft hebben jullie na de vakantie een basisplaats verdiend!  (maar daar ga ik niet over,….)

Hoe dan ook:  DANK JULLIE WEL!

Een fijne vakantie gewenst!

Henk Reinders