Scheidsrechtervereniging Nijverdal e.o. (SNO) houdt jaarlijks een verkiezing van de meest gastvrije voetbalvereniging. De scheidsrechters beoordelen de clubs waar ze komen op diverse punten, waaronder gastvrijheid, veiligheid, reinheid kleedkamers, verzorging in de rust en na afloop, etc.

In het seizen 2014-2015 was vv Bruchterveld de nummer 1. Dat leverde toen een mooie oorkonde op. Deze heeft een prachtig plekje in de bestuurskamer van de Noppenveste gekregen.

Dinsdag 30 januari mochten wedstrijdsecretaris Tinus Valkman en voorzitter Henk Reinders opnieuw de reis maken naar Nijverdal. In het clubhuis van De Zweef werd hen door voorzitter van de SNO Maurice Paarhuis opnieuw de oorkonde uitgereikt, dit keer voor het seizoen 2016-2017.

Reinders bedankte de aanwezige scheidsrechters voor hun positieve beoordelingen en verklaarde erg trots te zijn nu al voor de tweede keer op de eerste plaats geeindigd te zijn.
Maar het is ook een goed teken dat de arbiters het op de Noppenweide zo goed naar hun zin hebben. Scheidsrechters zijn onmisbaar voor het laten plaatsvinden van wedstrijden. Dan is het toch ook logisch dat je deze personen netjes behandeld, aldus de voorzitter.

De ingelijste oorkonde is te bewonderen in clubhuis de Noppenveste.