Bruchterveld – SC Rijssen

Aanvang 14:30 uur

Scheidsrechter: dhr. H.T.M.  Zwakenburg

Zaterdag a.s op Sportpark de Noppenweide de wedstrijd vv Bruchterveld tegen sc Rijssen, de nr. 4 tegen de nr. 6 van de 4e klasse D zaterdag Oost.

Te beginnen met onze gasten uit Rijssen, 9 punten uit 5 wedstrijden is niet slecht maar ook nog niet de plek waar men verwachtte te staan, na verlies met 3-2 tegen het verrassende Daarle, wist de ploeg van Gerald Willems zich te herstellen door thuis MVV met 3-0 aan de kant te zetten. Sc Rijssen kan in punten gelijk komen met Bruchterveld en zal daar vandaag ook alles aan doen…!

De mannen van trainer Keuken, staan op een 4e plek, met een wedstrijd minder een beetje in de wachtkamer, dat PH Almelo rond de winterstop de platte wagen kan bestellen is voor een ieder glashelder, maar welke ploeg zal de runner-up worden.

Bruchterveld zal daar zeker aanspraak op willen maken maar wint haar wedstrijden zo moeizaam, vorige week 1-2 tegen Daarlerveen, het zijn 3 punten maar ´t is krappies…! Een doelsaldo van plus 1 is absoluut te weinig.

Louis van Gaal zei eens;

Het is ook geen sprake van kansen missen maar een gebrek aan mogelijkheden is wat er aan schort, vanuit een mogelijkheid ontstaat vaak een kans, het is dus zaak dat we onze aanvallers de mogelijkheden bieden om tot een kans te komen, en misschien zelfs wel  doelpunten te maken ….., snapt u het nog…?

Bruchterveld zal tegen de Rijssenaren de aanval moeten zoeken en risico´s durven te nemen, de wil om te winnen  is er altijd aan onze zijde, maar om tot kansen te komen zal men op elke positie beter moeten zijn dan zijn directe tegenstander, dat is een eerste vereiste…!

Is die bereidheid vandaag aanwezig dan kan het niet anders zijn dat we om 16:15 uur met de armen in de lucht staan…succes Bruchterveld.

Wij wensen u veel kijkplezier….!