Bruchterveld – SEH Heerde

Aanvang: 14.30 uur

Scheidsrechter: S. Vos

Vandaag de inhaalwedstrijd tegen SEH Heerde op het programma, we heten onze gasten van harte welkom op ons mooie Sportpark de Noppenweide.

De voetballers uit Heerde zitten een beetje in het zelfde schuitje als de Tricolore’s, elke week onderin de 3e klasse C de punten bij elkaar sprokkelen, in 2016 is dat bij SEH nog niet echt gelukt ondanks dat er wel aardig gevoetbald werd. Na een zeperd tegen VHK was er vorig weekend een remise tegen Hatto Heim, de mannen van trainer Goosensen beseffen dat het vandaag in Bruchterveld een 6-punten wedstrijd is gezien de stand.

Trainer Bouwmeester zag een verbeten Bruchterveld vorige week tegen VHK, met een gehavend team deed Bruchterveld wat het moest doen,…. winnen. Met een aantal andere spelers in het veld knokten we ons naar de overwinning, de supporters genoten van de maximale inzet van de “stand-ins”, top gedaan jongens…!

De wedstrijd van vandaag is voor beide teams van groot belang, beide ploegen 14 punten maar Bruchterveld een wedstrijd minder, bij winst is die middenmoot in zicht en kan men naar boven kijken. Als we dezelfde passie, inzet en beleving op de mat kunnen leggen als vorige week dan moet het goed komen vandaag, dan wordt het weer genieten langs de kant….! Succes Bruchterveld….!