Brucherveld 1 – Marienberg 1 7 – 5 (3-3)
Woensdag 7 juni 21.00 uur De Meet
Scheidsrechter: Mashud Elia uit Enschede

Spelers: Bernard (doel), Tinus, Marcel, Gert, Tim, Martin, Harold en Henri

Coach: Wim Otten

Scoreverloop: 2 min Mberg 0-1, 10e min Henri 1-1, 11e min Mberg 1-2, 16e min Gert 2-2, 19e min Tim 3-2, 21e min Mberg 3-3, 28e min Mberg 3-4, , 31e min Gert 4-4, 36e min Mberg 4-5, 37e min Harold 5-5, 38e min Henri 6-5 en 40e min Henri 7-5.

Nog nooit eerder werd een zaalvoetbalwedstrijd gespeeld in de maand juni. De wedstrijd tegen Marienberg stond gepland op 17 mei maar toen beschikte Marienberg niet over voldoende spelers en daarom werd deze wedstrijd alsnog ingepland. Martin Otter maakte zijn rentree, precies een half jaar geleden viel hij uit met een ernstige knieblessure en een operatie bleek noodzakelijk. Marienberg begon voortvarend aan de wedstrijd al na 2 minuten spelen lag de bal in het mandje. Wij kregen voldoende kansen maar de keeper stond meerdermalen in de weg en wij hadden het vizier niet op scherp staan, daarom duurde het lang voordat wij op gelijke hoogte kwamen. In de 10e minuut was het dan zover de gelijkmaker via de voet van Henri. Daarna hobbelde de wedstrijd heen en weer en de beide keepers hadden hun handen meer dan vol. Steeds nam Marienberg een voorsprong. Pas in de slotfase wisten wij een achtertsand van 4-5 om te buigen in een mooie 7-5 overwinning. Zo hebben wij het seizoen afgesloten met een mooie derde plaats. Na de winterstop hebben wij slechts 1 wedstrijd verloren. Uiteraard heeft onze leider alle cijfers en feiten bij gehouden, zo kwamen de meeste doelpunten via de voet van Henri Eggengoor maar liefst 61 keer. De andere doelpunten kwamen via Gert 14, Harold 13, Tim 10, Martin 8, Gerjon 4, Klaas 4, Gerwin 2, Fons 2, Jan 1 en tegenstander 2x.
Dit was ook het afscheidswedstrijd van Tinus Vlakman. Tinus speelde zijn eerste wedstrijd voor het zaalteam op 16 september 2002 in Oldenzaal tegen Zalvo’89 1. Na 15 jaar heeft Tinus besloten om te gaan stoppen. Tinus stond bekend als een gewaardeerde verdediger die zijn directe tegenstander nooit zomaar voorbij liet lopen. Onze aanvoeder Wim had een prachtige speech gemaakt waarin hij Tinus bedankte voor zijn inzet en gezelligheid in al die jaren. Niet alleen Tinus werd bedankt maar uiteraard ook zijn vrouw Jeanette onze trouwe vaste supporter/penningmeester. Wel saai hoor volgend seizoen geen vaste supporter meer op de tribune. Tinus blijft gelukkig nog wel beschikbaar als oproepspeler. Het bleef nog lang gezellig in de verbouwde kantine van sporthal De Meet.