Vanaf het seizoen 2017/’18 stapt het amateurvoetbal over naar het mobiel digitaal wedstrijdformulier. Het invullen van het wedstrijdformulier zal vanaf dan uitsluitend met de wedstrijdzaken-app gaan.

Ieder lid (speler of staf) kan via de wedstrijdzaken-app zijn of haar persoonlijke programma en uitslagen raadplegen en ook de digitale spelerspas.

Het zelfde geldt ook voor de voetbal.nl app – deze zal vernieuwd worden.

Spelerspassen
Onderdeel van de wedstrijdzaken-app zijn ook de digitale spelerspassen. Hierdoor worden de huidige plastic spelerspassen met ingang van seizoen 2017/’18 afgeschaft. Verlopen spelerspassen hoeven na 3 maart 2017 niet meer vernieuwd te worden. In de toekomst zal een spelerspas ook niet meer verlopen, dit proces gaat volledig digitaal.

In onderstaand filmpje zie een uitleg over het gebruik van het mobiele digitale wedstrijdformulier:

De wedstrijdzaken app is voor iedereen te downloaden via de app-store of de google play store.

Als je de app gedownload hebt is het mogelijk om in te loggen met je mailadres; dit mailadres moet gelijk zijn aan het mailadres dat bekend is bij v.v. Bruchterveld in sportlink.

Mocht je problemen hebben met het aanmelden via de westrijdzaken app – neem dan contact op met Harry Bolks (h.bolks@outlook.com) om je mailadres op te vragen of om hem te wijzigen – op dit moment kan dit alleen nog via de ledenadministratie.

Voor meer informatie over het digitale wedstrijdformulier zie:

Aan het begin van het nieuwe seizoen zal er voor alle leiders, trainers een uitleg zijn om e.e.a. te verduidelijken – vanaf de eerste bekerwedstrijden zal het nieuwe formulier toegepast worden. Tijdens deze periode zal er zo veel als mogelijk iemand van het bestuur aanwezig zijn om alles in goede banen te lijden.