Na het succes van vorig jaar hebben we dit jaar weer zitten broeden op een manier om extra stemmen voor de Rabobank clubkasactie binnen te halen. Toen we hoorden dat HHC niet mee doet aan de clubkasactie door individuele afspraken met de Rabobank ging er een lampje branden.

In overleg met het bestuur van HHC mochten we afgelopen zaterdag flyeren tijdens de wedstrijd tegen Spakenburg. Met de hulp van een aantal jeugdleden hebben we ronde om het veld gemaakt en hebben we 500 flyers uitgedeeld aan de supporters van HHC.

Voor de kinderen best wel spannend om te vertellen dat we graag nieuwe ballenkarren willen hebben en dat de HHC achterban ons daar bij kan helpen. Ze hebben het super gedaan en als dank kregen de jongens en meiden een bakje patat met een drankje van HHC.

We hopen op veel stemmen van de oranje achterban en danken het bestuur van HHC voor goede ontvangst en de steun voor onze campagne.

Via deze link kom je op de stem pagina van de Rabobank. Het stemmen kan vanaf 1 maart tot en met 17 maart!