Wedstrijdverslag JO13 3 december.

Vandaag staat er een mooie wedstrijd op het spel. Jcle j013-3 tegen bruchterveld JO13. We zijn al kampioen, maar toch willen we deze wedstrijd ook graag winnen!

De laatste wedstrijd van het najaarsseizoen. de opstelling van Bruchterveld is als volgt:Cherylle Kampherbeek, Lisa Grootoonk, Sil Veltink, Iris Veltink, Erin welleweerd, Thijs otten, Gido jonkeren, Dennis Veltink, Rochenne schottert, Lotte Hankamp, en Indy spijkers.
In de 2e minuut een vrije trap in de zestien voor jcle, maar die werd gelukkig naast geknald.
Daarna in de 3e minuut een prachtige aanval van bruchterveld. Een mooi 1- 2tje met lotte en indy, helaas bereikte die bal de goal niet. In de 4e minuut weer een mooie aanval van Bruchterveld. Lotte knalde helaas de bak naast, maar indy schoot de rebound er in!
1-0 voor Bruchterveld. Toen een mooie bal van Lisa Grootoonk op erin welleweerd die de bal voor gaf naar lotte, maar lotte kwam niet tot aan de 16.

Na een slechte terugspeelbal van jcle die bedoeld was voor de keeper, maar de keeper niet bereikte, liep indy spijkers er zo vandoor met de bal. Helaas, buitenspel.
Weer kwam er een prachtige bal van gido aan bij indy spijkers. De voorzet op thijs otten was net iets te hoog waardoor thijs naast schoot. Weer een fantastische bal van thijs op indy, maar de bal werd uitgetikt door de linksback van jcle.

In de 18e minuut een wissel van bruchterveld. Gido word gewisseld voor Ruben. En Rochenne voor Ruth. Een mooie aanval van thijs die met de bal naar de zestien dribbelde, de bal voor gaf op indy, maar helaas. Naast. Ook de rebound van Lotte Hankamp kon er niet worden in geknald.
Een prachtige bal van thijs otten belandde op de lat. En daarna een mooie bal van thijs otten die voor de linkspoot van Dennis belandden Natuurlijk kon Dennis het niet laten om hem prachtig in de kruising te schieten. 2-0 voor Bruchterveld! Een goede bal van thijs die bij indy voor de voeten belandde werd voorgewipt op lotte. Maar zelfs vanaf de 5 meter werd deze gemist door Lotte. Daarna klonk het fluitje van de scheidsrechter. Een mooie 1e helft met prachtige aanvallen.

Na een goed gesprek met de trainers begon de 2e helft.
Direct weer een aanval van rochenne en lotte. En lotte kon het niet laten om hem er in te tikken. Prachtige goal. 3-0 voor Bruchterveld.
Daarna zagen we sil Veltink in actie. Maar zijn voorzet kon niet bereikt worden door Lotte. Helaas.
Na niet heel veel aanvallen maar toch een mooie wedstrijd is het 6-0 geworden.