Afgelopen vrijdag was de afscheidswedstrijd van Bas Waterink, Ben Fokke en Martijn Huisjes.

De wedstrijd werd gespeeld tussen een elftal samengesteld door Martijn Huisjes tegen het huidige eerste elftal.

Onder een strak blauwe hemel werd er om 19:00 uur afgetrapt op sportpark “De Noppenweide”.

2x 30 minuten later was de eindstand van 4-4 bereikt – een uitslag waar iedereen uitermate tevreden mee was.

Tijdens de wedstrijd werd er afscheid genomen van Bas Waterink – die een stapje terug doet – en Ben Fokke die na vier jaar leider zijn heuptasje aan de wilgen hangt!

Na afloop waren er opnieuw lovende woorden van aanvoerder Koen Otten, deze keer voor Martijn Huisjes – die noodgedwongen een eind moest maken aan zijn voetbalcarrière.

Na afloop was het nog lang gezellig op het mooie terras van kantine “De Noppenveste”!